Saturday 22 May 2010

Di-tag Jack!

The rules : Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag :)


  1. wey jack aku da buat da tag ko!! puas ati da ke?? nak donat!! 
  2. Nak pegi pasar malam ke x??
  3. Eh aku ternampak cicak la!
  4. rabbit ialah binatang yang comel
  5. Final da nak dekat weey,,
  6. Miss my family damn much...
  7. Apam balek
  8. Nak dean's list this sem! pliz Allah.........................
  9. Muni bangun lah,, da petang ni
  10. Nampaknye malam ni aku makan beger je lah
  11. Lambatnye nak upload photo
  12. da tataw nak kate pe
  13. Izzah baik!!!!! what can i say its a fact
  14. Eh munir da bangun da pon....
  15. malam ni mao study macroeconomy
  16. Lapa deyh
  17. Xsabar nak tunggu raya
  18. usha la selalu : www.kelabbahasuniten.blogspot.com
  19. Sume orang yang aku tag kene buat tag ni! aku paksa
  20. next week ade leadership camp
  21. kurangkan pembelanjaan
  22. Beg tersayang : Nike kaler merah
  23. Rabbit lagi cume dari kucen
wa mau tag 
Iffah
Najwa
Yad
Izzat
Zack

3 Ucap-ucapan untuk izzah:

Izzat Syamil said...

xnk!haha

izzah said...

x nak suda!

Izzat Syamil said...

nk2..

+Pengikut2+