Tuesday 8 September 2009

HOT!!


Alhamdulillah,,, dpt gak on9!
for almost 2 weeks x on9,,
pergh~ masyuuuk tol!
AKU MEMANG HEBAT!!

well, actually aku baru je balek dr trip g KL..
uiyyo~ KL tu beb.. best sgt ke??
hahaha,,, biase2 jew~ objektif: beli baju raye...
pot biase ah, jalan T.A.R,Ampang Park, KLCC, Sogo..bella yg nk sgt~
saje je menambah ke-hiru-piku-kan KL tu..
Aku, Wani, Bella, Ain ngan Aina..opss tertinggal,
our 'beloved' driver Masaho bertolak from Nilai on jumaat,
by car.. Waja~ uyea... x muat snanye .. tp berhimpit-himpit lor..
b4 that kami turun from muadzam ke seremban n took komuter to NIlai,just for fun..
For me, trip ni best cuz, dpt jalan2 ngan member although banyak kali sesat [we dont have GPS] n ape yg aku aim dapat!! huhuhu~
aku berjaye mndapatkan 2 pasang baju kurung yg mmg ok
I luv it.. bahang hari raya semakin trase~
lalala... anyway, few pictures to share with~
beli ye kak~
pilih2 menu....
cari2 jalan...
wani n driver, masaho
dpt gax merase housemate drive~
org demam,,except yg with sunglasses
Kesian bella ngan Ain, balek2 tros demam.... Aina lak sakit tekak..
Aku serak suare..ala mne x nye asyek minum
ice n makan berminyak,,seriously unhealthy,,
namun bukan selalu,,huhuh
we're all looking forward to pgi another trip,,
might be to kedah,, yea yea~ insyaAllah..
NEXT DESTINATION: Rumah Wani

0 Ucap-ucapan untuk izzah:

+Pengikut2+